top of page
Снимка на автораЧАР ТЕКСТИЛ

Съвети за реновация на хотела: 4-те основни стъпки

Научете как да реализирате успешен ремонт на хотела с намалени разходи, за да осигурите незабавна възвръщаемост на инвестицията.


Реновацията на хотела може да бъде многостепенен и предизвикателен процес, който изисква значителни инвестиции и време от страна на хотелиера. Но в същото време, той може да бъде един творчески и приятен процес с ЧАР, който не само ще освежи обекта, но и ще донесе значителни печалби за бизнеса ви.



Често срещано явление в проекта за обновяване е липсата на интегриран план с ясни, дефинирани действия, които биха спестили време и пари. И така, какви са необходимите стъпки, които хотелиерът трябва да следва, когато ремонтира хотел?

Тази статия анализира четирите критични етапа от хотелската реновация. Споделяме някои професионални съвети, които ще ви помогнат да извлечете максимума от инвестициите си.

Разбира се изборът на архитектурно бюро и/или интериорно студио се явява преди ключовите стъпки!



През изминалите 20 години, най-добрите интериорни дизайнери и мениджъри на хотели се обърнаха към професионалния опит на ЧАР, тясно специализиран във вътрешната архитектура и текстилната индустрия. След всеки реализиран проект, получавайки обратна връзка от нашите клиенти, изградихме ясна стратегия за изпълнението на все по-големите изисквания за качество, стил и функционалност в хорека сектора.


Стъпка 1. Предварителен проект

Обикновено основният подход към обновяването на хотел е естетически мотивиран и често пропуска съществени фактори, които допринасят за ефективното ремоделиране на атмосферата. Преди да реновирате хотела е важно да дефинирате цялостното преживяване на вашите гости, за да определите точките, които трябва да бъдат подобрени - както естетическите, така и функционалните. Освен естетиката, трябва да решите дали съществуващия дизайн задоволява нуждите на гостите. Не забравяйте, че всеки интериорен проект, редизайн, реновация, лека или пълна промяна на интериора трябва да бъде събразен с начина на живот и ежедневието на клиента.


Съвет: В това първоначално проучване е важно да се анализира в дълбочина оперативния аспект на хотела. Движението на персонала например, може значително да повлияе на усещането и функционалността на хотелските пространства. Целта на обновяването, освен естетическото обновяване, е да се увеличи продуктивността на обслужването.


Стъпка 2. Концепция

Реновацията на хотела е уникална възможност за бизнеса да се открои от конкуренцията. Дизайнът тук трябва пряко да кореспондира с предварително зададената идея. Например хотел, който желае да се съсредоточи върху гастрономията, вдъхновен от местното вино, ще включва и декоративни елементи, които се отнасят до концепцията. Правилно зададената интериорна концепция, съобразена с външните фактори и околна среда, е важен елемент за увеличаване приходите на хотела.


Съвет: Ръководство за концепция и експлоатация, предоставено от квалифицирани експерти и мениджъри на хотели, помага на избраното интериорно студио да осигури цялостен корпоративен дизайн, като дава представа за философията на обекта и интегрирането на персонала в него.


Стъпка 3. Планиране: Създайте надежден план за изпълнение на проекта според бюджета и монтажния процес.


Бюджета е един от най-критичните етапи, които определят успеха на реновирането на хотела, тъй като той засяга целия процес на изпълнение. Когато интериорното студио от самото начало има ясно разбиране за общия бюджет, той може да бъде по-добре управляван.


Съвет: Знаейки бюджета за реновация, можем да извършим по-добри преговори с подизпълнителите, тъй като сме наясно с "тавана" на инвестициите.


Стъпка 4. Комуникация

Поради това че, често бюджетът за обновяване на хотел изобщо не е незначителен, той изисква незабавна комуникационна стратегия, която ще помогне за по-бързо изплащане. От жизненоважно значение е процесът на обновяване да бъде публично представен. Една предстояща реновация ще създаде очаквания за нови целеви аудитории и ще даде конкурентно предимство при генерирането на нови резервации. Също така, това е и една уникална възможност да достигнете до вашите стари клиенти, изграждайки пред тях своя нов имидж.

Съвет: Изключително важно е да популяризирате новия си продук. Създайте впечатляващи презентации и се свържете с всички туристически агенти, с които работите, като представите актуализирания дизайн на хотела. И накрая, не забравяйте да актуализирате вашия уебсайт и акаунтите на социалните медии. Актуализирайте своите „Предстоящи“ промени, за да засилите апетита на целевите ви аудитории и бъдещите ви резервации.


0 коментара

Последни публикации

Виж всички

コメント


bottom of page